Al vliegend komen we er wel

30 september 2019 - Schiphol, Nederland

Welkom dames en heren bij een nieuw verhaal van jullie favoriete reisloggers. Het afscheid was even pijnlijk maar daar gaan we dan. De Douane lijkt zo makkelijk om door te komen... Tot dat er iemand genaamd kelly brugman probeert scharen mee te smokkelen in haar handbagage. Maar goed, even een knipoogje naar de vriendelijke man en we konden zo doorlopen. Vervolgens hebben we, hoe kon het ook anders, nog even maccie gehaald en zijn we richting de gate gaan lopen. Toen bedachten we ons ineens dat het wellicht handig is om wat indonesisch geld bij ons te hebben, wat een ingeving. Toen kelly even dacht wat rupiah's te pinnen kwam er tot onze verbazing euro's uit de automaat. Maar goed, die toch maar even omgewisseld. Kregen we ineens een miljoen in ons hand gedrukt. We dachten rijk te zijn, viel toch tegen toen we de koers zagen. Alle gekheid op een stokkie, we zitten lekker aan een bakkie thee en landen over 1.5 uur in Qatar. Gaat tot nu toe voorspoedig!

Kisses Lynn en Kelly

1. Jolanda:
    30 september 2019
    Top meiden, goede reis verder!
  2. Dorien:
    30 september 2019
    Oh oh Kelly, je had even met je reislustige tante de ins en outs van handbagage moeten doornemen hahaha. Maar wat toppie dat jullie nu vertrokken zijn en het feest gaat beginnen.
    👍😘
  3. Colinda Vlaflip:
    30 september 2019
    Fijn dat jullie zoveel plezier hebben om de kleine dingen, veel succes in het vervolg van de vliegrit!
  4. Willy vlaar:
    2 oktober 2019
    Hoi dames
    Wat een mooie foto's op Schiphol.
    Erg benieuwd naar jullie belevenissen.