Home sweet home

25 januari 2020 - Winkel, Nederland

Eergister zijn we aangekomen in ons fijne landje en daar zijn we ook weer erg blij mee, weer lekker in ons eigen bedje slapen en de fam weer even zien. Maar jullie hebben natuurlijk nog een verhaal tegoed! Onze Keulen avonturen moeten natuurlijk ook nog even gedeeld worden. De eerste dag zijn we lekker gaan rondbanjeren door de stad. Al snel kwamen we de Dom van Keulen tegen, wat echt een heel indrukwekkend gebouw was. We hadden van meerdere mensen als tip gekregen om de Dom te beklimmen, maar trappen waren nergens te bekennen dus dat hebben we uiteindelijk maar achterwege gelaten. Nadat we nog een aantal mooie gebouwtjes hadden bekeken zijn we even lekker gaan shoppen. Want ja in Keulen was natuurlijk ook dikke sale. Toen de tas die we mee hadden genomen niet meer dicht kon was dat het teken dat het wel genoeg was geweest met troep kopen. We zijn even gaan chillen in onze super mooie kamer en hadden voor de zoveelste keer het plan om even een filmpje te pakken. Nou... Dit plan is ook voor de zoveelste keer weer mislukt. Ze kennen allemaal geen Engels daaro dus de hele film werd in het Duits gedraaid, en daar hadden we nou net ff geen zin in. Vervolgens maar even een bord lasagne naar binnengewerkt en toen was de dag alweer om. De tweede dag hebben ook een beetje rondgelopen en zijn we naar het chocolademuseum geweest. Nou dit was echt een droom die uitkwam zoals jullie wel begrijpen. We hebben ook nog onze eigen chocoladereep samengesteld die ze vervolgens ter plekke voor ons gingen maken, erg leuk maar vooral erg lekker😋. Nadat we ons kapot misselijk hadden gegeten/gedronken in het grand café die bij het museum zat, zijn we weer naar onze kamer gegaan. Savonds nog wat gegeten bij hetzelfde restaurant als die dag ervoor, aangezien die lasagne wel bevallen was. Dus kortom hebben we vooral heel veel gegeten (what's new). De volgende ochtend zijn we er optijd uitgegaan om onze tassen voor de laatste keer in te pakken en richting de trein te gaan. Na een treinrit van zo'n 4 uur kwamen we alweer aan in Schagen, inclusief welkomstcomite. We vonden het super leuk dat jullie ons weer hebben gevolgt tijdens onze avonturen en we willen jullie nog even bedanken voor alle lieve reacties! Liefs Kally & Lynna❤️❤️

1. René en Marian Dekker:
    25 januari 2020
    Geweldig weer en bedankt dat we het mogen lezen 😘😘
  2. Dorien:
    26 januari 2020
    Welkom thuis. Ik heb weer meegenoten van jullie reis. 😘
  3. J.ruijter:
    26 januari 2020
    Wat een leuk einde van jullie reis door Europa, heb er van genoten!👍😘🚞
  4. Opa en Oma de Geus:
    27 januari 2020
    Bedankt voor de leuke verhalen, als we het hadden geweten dat jullie op het station Schagen aan kwamen hadden we jullie zeker verwelkomt.
  5. Marijke de Haan.:
    29 januari 2020
    En wij hebben genoten van jullie verhalen en zullen deze koesteren en ik zal ze zeker nog eens herlezen. Bedankt voor alle mooie verhalen. Zo waren wij toch iedere keer een beetje met jullie mee op reis. Bedankt. Liefs oma Meike.
  6. Oma Zorro:
    17 februari 2020
    Net alles weer gelezen,genieten hoor.